środa, 10 kwietnia 2013

magiczne bajki

przez czas mojej nieobecności wiele się wydarzyło.

witek pierwszy raz wstał :)

święta, prezenty

ale o tym później.

teraz chciałabym napisać trochę o nowej kolekcji, która dostępna jest w kioskach (dosyć dobrze rozreklamowana w telewizji), wydawnictwa Amercom SA.


pierwsze trzy książki ( z wersją audio) w bardzo przystępnych cenach. pierwsza 6.99, dwie kolejne 19.90

książki są wyprodukowane przy zastosowaniu procesu, dzięki któremu otrzymuje się książkę o szczególnych parametrach czystości. ( szczerze to nie bardzo wiem o co chodzi, ale brzmi, że jest ok ;))

a ode mnie. książka jest w twardej oprawie, ma twarde strony, dzięki czemu dziecko nie podrze książeczki, a co najważniejsze bajki są bardzo, bardzo przyzwoicie napisane, czyta się przyjemnie.






kolejne sprawa (której jeszcze nie wypróbowałam), to owe magiczne pióro. można otrzymać je zamawiając całą kolekcję, albo dokupić osobno za 99 zł.

my pióro dokupimy później, ale mam wrażenie, że będzie to bardzo przydatne dla dziecka przy nauce czytania, a oprócz tego na końcu książek można " zagrać" daną melodię.



jeszcze jedno. do pierwszej książki dołączony obrazkowy słownik angielsko- polski, a do kolejnych nr dołączone są naklejki, które dziecko może samo wklejać ( u nas oczywiście ta zabawa za parę lat).



a więc czytamy :)

może jeszcze dzisiaj uda się napisać więcej, muszę nadrobić czas, w którym nic nie pisałam, a który jednak owocny był w milutkie, bo jakże, wydarzenia.

4 komentarze:

  1. Widziałam ostatnio to Brzydkie kaczątko, ale myślałam, że tylko okładka jest twarda. Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, ja polecam. przynajmniej te pierwsze nr są w atrakcyjnych cenach. zobaczymy co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe książeczki :)
    Nadrabiaj, nadrabiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o. próbuję, ale jakoś wszystkiego na raz się nie da. może jutro już opanuję :)

    OdpowiedzUsuń