środa, 5 lutego 2014

karnawałowo

 u nas też czas zabawy
 balik mojego kochanego synusia
i problemik: za co przebrać mojego brzdąca....

anioł- pierwsza myśl,
ale w obecnej sytuacji 
ni w ząb ni w oko

myszka, pirat, krasnal...
trzeba by było coś na głowę, oko założyć,
a to oczywiście z powodów wiadomych odpada

kiedyś za słoneczko przebrałam.
pięć minut nie wytrzymał

więc wpadłam na pomysł...

dość kontrowersyjny;
mąż stwierdził, 
że małego do przedszkola nie wpuszczą

punk ;)

obcięłam na irokeza,
czerwone gatki (bo w kratę nie zdążyłam uszyć)
i koszulka w paski (miała być biała z napisem własnoręcznym, ale to już byłoby ostro)

wygląda słodziutko hehe

wrzucam zdjęcia wczorajsze - bez przebrania,
ale i tak cały urok przebraniu daje fryzura...

i nawet zastanawiam się, czy po balu ścinać włosy,
bo jak kogucik postawiony nie jest to wygląda mniej brutalnie, ale równie oryginalnie
może do Woodstocku ;)





 ślicznotka z boku to kuzynka witusia :)


a u Was jakie pomysły?

1 komentarz:

  1. Dobrze jest mieć oko potrafiące znaleźć piękno w naszym świecie.

    OdpowiedzUsuń