środa, 17 kwietnia 2013

nominacja

otrzymaliśmy nominację od bloga
do


z tego powodu jest nam bardzo miło :)

zasady zabawy:
" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował."

pytania jakie otrzymałam i odpowiedzi na nie:

1. Impuls czy przemyślana decyzja-
co zdecydowało o tym, że zaczęłaś/ zacząłeś pisać bloga?
zdecydowanie był to impuls
zaczynałam, nie wiedziałam co z czym się je, nadal uczę się. ciągle coś zmieniam, ale jakby miało to być przemyślane to sądzę, że do dzisiaj jednego wpisu by nie było.

2. W jakie miejsce chciałabyś/ chciałbyś pojechać na czasy
-gdyby zasób portfela cię nie ograniczał?
i gdyby czas mnie nie ograniczał...
to chciałabym ruszyć szlakiem wszystkich festiwali filmowych, teatralnych, muzycznych...

3. Jaki jest twój ulubiony smak?
Jakiej potrawy nigdy nie odmówisz?
lody kawowe, sałatka owocowa, pierś z kurczaka....
lubię jeść więc lista jest dłuuuuga, a każda z tych potraw lepsza od drugiej:)

4. Czy jest blog, który cię inspiruje?
Który jest dla ciebie jak matka dla córki?
jest blog, który podziwiam

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
-jaką książkę poleciłabyś mi do przeczytania?
opowiadania m. hłasko
polecam:)

6. Bez czego nie wychodzisz z domu?
bez butów nie wychodzę z domu ;)

7. Czy masz swoją "żelazną zasadę", którą kierujesz się idąc przez życie?
"postępuj zawsze tak, abyś mógł chcieć, by zasada twojego postępowania była prawem powszechnym" (i.kant)
a ja staram się, choć nie ukrywam, że jest czasem ciężko...

8. Gdybyś mogła cofnąć czas... to o ile byś go cofnęła?
hm... nie chciałabym chyba cofnąć. jestem teraz najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, jestem szczęśliwą mamusią:) i gdybym cofnęła czas to bym nie był matką, a tamto życie mimo, iż pełne wrażeń, zabaw i wspaniałości to jednak puste...

9. Kto jest Twoim autorytetem?
moje drugie, to rozsądne ja ;)
a poważnie to:
każdy dobry człowiek, którego spotkałam na mojej drodze
moja babcia
nasz papież
kilku wielkich filozofów (a raczej ich myśli) 

10. Twój sposób na relaks to...
dobra książka, płomyk świeczki i zapach kadzidła...

11. Gdyby za twoim oknem był mur, a w nim wielka stara brama...otworzyłabyś ją?
otworzyłabym...

a moje nominacje dla:

dla was przygotowałam pytania:
1. czy zdarza ci się płakać z bezsilności?
2. jak często śmiejesz się do łez? kiedy to było i z czego się śmiałaś/ śmiałeś.
3. jest coś, czego się boisz? co to jest i jak sobie z tym radzisz?
4. od czego zaczynasz dzień? (po wstaniu z łóżka)
5. czy jest coś, czego nie potrafisz kontrolować? (gest, słowo, powiedzonko)
6. jest taka rzecz, z którą się nie rozstajesz?
7. co kierowało (lub kierowałoby) tobą przy wyborze imienia dla dziecka?
8. co włożyłabyś/ założyłbyś na siebie, gdyby zaproponowano ci WIELKIE wyjście?
9. pięć rzeczy, które przychodzą na myśl, kiedy powiem: klasa
10. jedna rzecz, kiedy powiem: szczęście
11. co zrobiłabyś/ zrobiłbyś dzisiaj, gdyby jutra miało nie być?

KROPLOM SZCZĘŚCIA
bardzo dziękuję za nominację :)

a wam życzę miłej zabawy i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi...



8 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    na pewno odpowiem na pytania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Cieszę się że wzięłaś udział w zabawie :) Po opowiadania sięgnę na pewno :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabawa bardzo fajna:) mam nadzieję, że u mnie dziewczyny też nie zawiodą :) póki co czekam, a opowiadania są świetne, po przeczytaniu napisz jak wrażenia:) pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dziękuję za zaproszenie, wymyślę pytania i wtedy odpiszę na Twoje :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, odpowiem na pytanka, niestety nie znam jesZcze takiej liczby blogów do nominacji, dopiero zaczynamy blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok,myślę,że chyba nie będą za to bić :) czekam na odpowiedzi :)

      Usuń