czwartek, 28 marca 2013

nagroda od BO MY MAMY

jakiś czas temu wygrałam konkursik na blogu bo my mamy.
wybrałam sobie śpiworek od firmy color stories
dwa dni temu dotarła do nas paczuszka :)


a w niej długo wyczekiwany, śliczny śpiworek





pierwsze moje wrażenie (które utrzymuję) śpieworek śliczny, delikatny w dotyku i co również ważne dosyć duży- posłuży nam przez dłuższy czas.

wykonany 100% bawełny

a wieczorem po kąpieli synuś został "zapakowany". co mnie zmartwiło to to, że nawet tak śpiworek go nie unieruchomił ;)




musiałam przerwać zdjęcia, bo robione były na moim łóżku więc witek mógłby z niego spać, ale wyglądał pociesznie jak się w śpiworku czołgał. taka mała gąsieniczka...

a tutaj już słodko śpi 





śpiworek jest cieplutki więc nie muszę już okrywać maluch kołderką

rano po przebudzeniu





jak widać dziecko jest zadowolone więc przypuszczam, że dobrze się wyspał w swoim nowym śpiworku

a za wygraną jeszcze raz dziękujemy :)

4 komentarze: